niedziela, 10 marca 2019

Chusta i sweterki

Chusta i sweterki

Trochę ostatnio zaniedbałam moje wpisy, ale wynikły u mnie sprawy, które spowodowały, że przyjemności zeszły na dalszy plan. Mało było czasu na czytanie i napisanie recenzji już przeczytanych książek. Jednak dzisiaj zebrałam się w sobie i postanowiłam wreszcie skończyć dawno rozpoczęte prace szydełkowe. Powstały w końcu sweterki dla moich córek, które zaczęłam robić jeszcze w starym roku. Dokończyłam także chustę dla mamy ( ta nie czekała tak długo na ukończenie ). Dla zainteresowanych wrzucam schemat i opis na sweter. 

                                               Wzór, z którego korzystałam.



                                                            Ten jest dla Basi,



                                                          a ten dla Ali.



                                                       Chusta dla mamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz