wtorek, 1 stycznia 2019

Podsumowanie

KONIEC I POCZĄTEK

I tak oto mamy NOWY ROK. Mam nadzieję, że przyniesie nam wszystkim dużo dobrego, że każdemu spełnią się jego marzenia i oczekiwania.
A jaki był ten mijający? Dla mnie osobiście nie należał do łatwych. Było sporo trudnych momentów, ale jak to mówią: po deszczu w końcu wychodzi słońce. Było też wiele momentów pięknych, szczęśliwych, radosnych, wartych zapamiętania. Spotkałam na swojej drodze kilka wartościowych, bardzo pozytywnych osób, którym dziękuje za to, że po prostu są. Od nowa zaczęłam uczyć się, że należy cieszyć się małymi rzeczami i sukcesami. Staram się optymistycznie patrzeć do przodu, ale jeszcze nie zawsze dobrze mi to wychodzi.
Dziękuje bardzo tym, którzy mnie wspierają i są obok mnie. Szczególne podziękowania dla Ani Sikorskiej, za wsparcie, wskazówki i wiarę w moje możliwości. Dziękuje bardzo.



3 komentarze: